czwartek, 13 kwietnia 2017

Wielkanocne kartki/Easter cards


Witam wszystkich w ten przedświąteczny czas. 
 Chciałabym dzisiaj pokazać Wam moje karteczki wielkanocne z użyciem papierów Magicznej Kartki "Wiosenna Łąka" oraz "Wiosenny Ogród"

Hello everyone during that pre Easter time.
I would like to show you today my few Easter cards with Magiczna Kartka's paper from "Spring Meadow" and ""Spring Garden"




Użyłam
I've used



Chciałabym Wam życzyć wesołych Świąt Wielkiej Nocy

I would like to wish you a very happy Easter

Pozdrawiam/Regards
Karolina








8 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne, ale ta z aniołkiem tak jakoś do mnie przemawia! Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, takie przestrzenne z tymi wycinankami :) ta z aniołkiem ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te karteczki. Mnie szczególnie uwodzi ta z aniołkiem i motylem.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki. Wesołych świąt 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zestawienia kolorystyczne, cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wszystkie cudowne komentarze. Jest mi niezmiernie miło 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Moi Mili przyjmijcie życzenia radosnych, wesołych Świąt Wielkanocnych, pokoju ducha, wiary w Boga i w ludzi. Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.
    Dobrych i ciepłych chwil w gronie rodziny i przyjaciół oraz wesołego Alleluja!:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)