czwartek, 26 maja 2016

W tym wyjątkowym dniu.....

Witajcie kochani !

Cieszę się bardzo, że w tym wyjątkowym Dniu, to mnie przypada dzień inspiracji dla Was !
a Dzień wyjątkowy, bo jak każdy z nas wie,
dzień dzisiejszy - tak piękny, wyjątkowy i jedyny taki w całym kalendarzu,,,,
to Dzień Mamy !!!!

Na tą okazję, nie mogło zabraknąć czegoś, naprawdę wyjątkowego.

Musicie wiedzieć, że bardzo rzadko (niestety), znajduję czas na tworzenie prac dla siebie lub dla moich najbliższych. Jak to mówią, "szewc bez butów chodzi" i dlatego moja rodzina i ja sama jesteśmy zawsze w tej dziedzinie  pokrzywdzeni....

Na ten jednak dzień, musiałam się zdobyć i posiedzieć nockę, aby stworzyć dla moich mam (jedna to ta główna, druga to ta uważana w jej mniemaniu za najważniejszą - czyli teściowa ;))))))
- albumy, wypełnione fotkami ich pociech :)
W jednym z nich jestem ja oraz moi rodzeni bracia z bratowymi - w drugim z kolei mój TŻ oraz jego córka - wnuczka "teściowej" ;)

Przy tworzeniu albumu w ruch poszły moje ukochane kolekcje, będące imitacją teł oraz zacieków, w akwarelowym klimacie.....

*************************

Serdecznie zapraszam Was na fotorelację ! :) 


























Z pozdrowieniami, dla wszystkich dzisiejszych Solenizantek !
 Cudownego weekendu ! :*

9 komentarzy:

  1. Super obie mamy bedą przeszczęsliwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obie mamy bedą przeszczęsliwe

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka! Kolory i wykonanie fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są prześliczne! Piękne kompozycje i eleganckie wykonanie z dbałością o każdy szczegół 😊 podziwiam i pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne. Wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumy są prześliczne, mamy z pewnością są zachwycone taką pamiątka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne albumy.Na pewno się podobały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne albumy.Na pewno się podobały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)