sobota, 4 lipca 2015

Magia Cieni Jak Malowana i inne kwiatki :)

Witajcie :)
Dziś zasypię Was kwiatowymi pracami, w których użyłam papierów z różnych magicznych kolekcji, głównie tych najświeższych. Na początek ślubne zaproszenia w kolorach przywodzących na myśl śródziemnomorskie wakacje. Nie wiem jak Wam, ale mnie lazurowe niebo i soczyste pomarańcze kojarzą się z odpoczynkiem we Włoszech, Grecji, czy też Chorwacji. Te zaproszenia też mają w sobie coś z tego klimatu:



Druga praca to kartka w pudełku. Na kartce kwiaty w doniczce, a w środku serdeczne życzenia:




Trzeci projekt to "wash & go" czyli 2 w 1 - kartka z okazji ślubu oraz urodzin pana młodego:




A na deser pokażę Wam kartkę, która powstała z papierów, które zaledwie wczoraj miały swoją oficjalną premierę podczas Dolnośląskich Letnich Spotkań Craftowych. Mówię o kolekcji "Jak Malowana". Mamy do wyboru dwie wersje: jasną i ciemną. W obu zakochałam się od pierwszego wejrzenia, a ponieważ szczęśliwie od wczoraj mam je w swoich zasobach, toteż nie mogłam sobie odmówić przyjemności pocięcia tychże ;-) Skoncentrowałam się na przenikaniu się kolorów i tak oto powstała:


Jak Malowana: 01 i 06

Mam nadzieję, że moje wypocinki zainspirują Was do tworzenia. Pamiętajcie, że ruszyło nowe wyzwanie - warto wziąć w nim udział, bo nagrody są zacne :)
Pozdrawiam upalnie!

5 komentarzy:

  1. fantastyczne kolorki cudownie wkomponowane na karteczkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marta. Chciałabym przesłać tobie gotową karteczke zrobioną z twoich materiałów na pokazie który odbył się we Wrocławiu. Proszę podaj jak przesłać tobie zdjęcia, nie mam jeszcze bloga ani fejsa. Malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok... rozumiem, możesz przesłać na magiczna.kartka@gmail.com :)

      Usuń
  3. Witaj Marta. Chciałabym przesłać tobie gotową karteczke zrobioną z twoich materiałów na pokazie który odbył się we Wrocławiu. Proszę podaj jak przesłać tobie zdjęcia, nie mam jeszcze bloga ani fejsa. Malgosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)