wtorek, 12 sierpnia 2014

Skrzydlaty LO

Witajcie Kochani!

Dzisiaj w ramach inspiracji przygotowałam dla Was podniebny i skrzydlaty layout. Wszystko oczywiście zaczęło się od zdjęcia, a ono przedstawia moją przyjaciółkę podczas jej skoku ze spadochronem! 

Użyłam w tej pracy naprawdę wielu fantastycznych papierów z najróżniejszych kolekcji, które wspaniale się uzupełniają - wszystkie macie podlinkowane u dołu postu. Za bazę pracy posłużył mi papier kraftowy dostępny w Magicznej Kartce, który ubóstwiam!

LO jest dosyć bałaganiarski, dużo się na nim dzieje, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :)







Oraz parę zbliżeń i szczegółów :)









Pozdrawiam Was ciepło! :)



Lista użytych materiałów:


      

    v



      

   



4 komentarze:

  1. Wow ale się dzieje tyle wrastw ... super strasznie mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile warstw... Imponująco :) Skrzydła są świetne!
    A kiedy pojawią się wyniki wakacyjnego candy? Bo już mnie brzuch boli z niecierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)