piątek, 10 stycznia 2014

Pierwsze wyzwanie w 2014 roku :)

Witajcie Kochani :)
Mamy przyjemność zaprosić Was na pierwsze w tym roku wyzwanie Magicznej Kartki :)

Od tego roku zachodzą pewne zmiany w wyzwaniach. Zmienia się bowiem ich kształt (od teraz, nie będzie podziału na rodzaje wyzwań więc może się pojawić zarówno mapka, jak i temat oraz lift..). Zmianie ulega również ilość wyzwań w miesiącu - od 2014 roku będziemy bawić się dwa razy w miesiącu - 10 i 25 dnia każdego miesiąca - przez kolejne 2 tygodnie :)
Pozostałe zasady wyzwań nie ulegają zmianom - i znajdziecie je tutaj.


A teraz przejdźmy do dzisiejszego wyzwania. Tematem wyzwania jest "Praca z różami dla Babci LUB Dziadka" :)

A tak wyglądają prace naszego DT


 Aneta
 Stworzyła elegancką kartkę dla Babci w ślicznych fioletach.





Kati
Wyczarowała klimatyczną kartkę w starociowym stylu.


Użyte materiały:

GosiaK
Ja natomiast zrobiłam czekoladownik dla babci w szarościach, które przełamałam jasno zielonym bukietem kwiatów :)





marysJa
wykonała komplet kartek dla Babci i Dziadka :) kartka-pulower i kartka-doniczka udekorowana kwiatami :)



Użyte materiały:


Madzik
i jej kwiecista retro kartka dla Babci :)


Użyte materiały to Zaczarowany Ogród 04 ZO :)

Prace można zgłaszać do 24.01.2014 do godziny 23:59:59 :)

Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Wszystkie są niesamowite :)) jak je oglądałam to buzia mi się uśmiechała :)) Ciężko by było mi wybrać tą jedną jedyną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego wszystkie prace godne podziwu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne! A z moją nie zdążyłam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę nie brać mojej pracy w losowaniu , nie ma tam materiałów z Magicznej kartki , przepraszam nie zwróciłam uwagi na wymogi wyzwania . Pozdr El

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)