czwartek, 25 kwietnia 2013

Magiczny Gość - Ladybug

Witam słonecznie!
Jestem Biedronka - Ladybug! Mam milion pomysłów na minutę i ciągły niedoczas, wiecznie się spóźniam, choć ciągle biegnę, nie żyję bez kolorów i kropek, czekolady i gorzkiej kawy:) Scrapowo jestem uzależniona od przepiśników i pudełek, muzycznie od Incubusa ostatnio, a stylowo zbliżam się ku dziwnemu dla mnie romantyzmowi :D Jestem zakochana w dwóch facetach: w cacy Ignacym- synku i w jego Tacie :* którzy mocno mnie motywują i inspirują!
Scrapbooking to dla mnie cały świat - bo wszystko odbieram kolorem, kolorem chcę zalać świat i dziś zainspirować Was! Gotowi? Go!
Na początek, coby tradycji stało się zadość - przepiśnik. W pięknych czekoladowych kolorach, przełamanych całą gamą beżów, brudnych róży, zieleni i kremów. Polane śmietanką :) Wszystko to dzięki papierom z kolekcji Kropki Kreski Kratki - uwielbiam tę kolekcję!
A teraz czas na kwiecie - tu zainspirował mnie sam papier z kolekcji Wiosenna Łąka - papier w kwiaty wiśni. Jestem nim zafascynowana! Poczyniłam karteczki dwie:


oraz kartka urodzinowa - obie kartki zostały zrobione z jednego arkusza papieru!:)




 A na koniec - wielka moja premiera i początek fantastycznej przygody:) Album - w całości wykonany z papierków Malutkie Szczęścia - są idealne! Wszystko ładnie się komponuje, łączy i wygląda :) A do tego - komplecik tekturek Baby Love!
















Życzę Wam wielu pomysłów  mnóstwa kolorków!!



------------------------------------------------------------------------
A dziś zapraszamy Was na lift pracy naszego Gościa :) Tym razem trochę trudniejsze zadanie gdyż do zliftowania jest.. LO! :)

Praca LadyBug:





I nasze interpretacje:


MarysJa

Użyte papiery:


Małgoś





Użyte papiery:

Pasja Kati




Użyte papiery:

Artisant



Użyte papiery:

Mamajudo



Użyte papiery:

GosiaK



Użyte papiery:


Zapraszamy również na trwające wyzwanie mapkowe :)

Liftujemy do 10.05.2013 do godziny 23:59! :) Zasady liftowania takie, jak zwykle przy wyzwaniach (klik)

8 komentarzy:

  1. Cudne prace, przepiśnik moim faworytpozdrawiamem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...coś mi się poprzestawiało.Przepiśnik moim faworytem :)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kartki genialne, przepiśnik obłędny,a album to istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wytwory - za każdym razem podziwiam Twoje prace za pomysły i perfekcyjne wykonanie. Właśnie czekam na papierki z MG ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło dziewczyny! Dziękuję!!:)DT Magiczna Kartka: FANTASTYCZNE LIFTY !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudownej pracy ja tu widzę :)) Kartki super, album cudownie słodki wszystko jest po prostu cudne !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale uczta dla oczu! Nie wiadomo gdzie patrzeć! Przepiśniki to nie moja bajka, ale cała reszta powalająca! Nie mogę się napatrzeć na kartki, od albumu ciezko oczy oderwac, a scrap zaraża radością i optymizmem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)