środa, 19 września 2012

Lukrowane babeczki

Nie mogę się oderwać od tej kolekcji...
Tak jak już pisałam, "Pożegnanie Lata" oprócz tego, że jest delikatna, lekka
 jest też i apetyczna:)
Dlatego tym razem mam dla was apetyczny przepiśnik:)

Ta kolekcja ma tyle możliwości kolorystycznych, 
że każdy wybierze coś odpowiedniego dla siebie.

Ja zdecydowałam się na słodkie, brzoskwiniowe kolory
 z odrobiną mięty i gorzkiej czekolady.









Kolorów papierów na sklepowych półkach jest całe mnóstwo, zatem inspirujcie się!:)


Pozdrawiam!





4 komentarze:

  1. Wygląda pysznie! :)
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne połączenie kolorystyczne, przepiśnik również! :-) no i kolekcja - te trzy beżowe (czy brzoskwiniowe) odcienie razem - kropki, ornamenty i zygzaki ---> świetne papierki

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolory !! Cała kompozycja jest cudownie delikatna dla mnie mega smaczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z najpiękniejszych przepiśników, jakie kiedykolwiek widziałam. Taki mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)